Blogs do sul

En Portugal o movemento a prol de bibliotecas escolares con calidade medra de curso en curso. Este é precisamente o nome do blog (http://rbeplus.blogspot.com/) aberto este mes para recoller apoios e asinaturas á Petição Rede de Bibliotecas Escolares 2007, dirixida á Ministra de Eduación. Reclámase que con medidas lexislativas como a recente modificación do Estatuto da Carreira Docente e outras non se destrúa o construído con moito esforzo nos últimos dez anos en materia de bibliotecas escolares e plans de lectura.

De grande interese é posta en marcha do blog do Gabinete da Rede de Bibliotecas Escolares (http://rbe.blogspot.com/):

"Queremos que este seja o lugar privilegiado de partilha de ideias, experiências e realizações, publicadas por todos aqueles que se interessam pelo papel que cabe às Bibliotecas Escolares na formação dos alunos, particularmente nas áreas de apoio ao currículo, de motivação para a leitura e de desenvolvimento da literacia da informação".


Destas novidades enterámonos grazas ao recente servizo Newletter do Portal para as BE/CREs de imprescindíbel visita (http://www.virtuulis.com/becres/) . Obrigado, Pedro Rafael.

No hay comentarios: