En la Biblioteca Nacional

Este viernes 26 de octubre, en la Biblioteca Nacional de España se presenta el dossier "Bibliotecas y web social" de la revista Educación y Biblioteca.

En el artículo "Una biblioteca escolar 2.0" cuento los tres años de experiencia de nuestro blog, intento animar a otros compañeros para que lo utilicen como puerta de entrada a las nuevas tecnologías y detallo la repercusión y beneficios que aportó a nuestra biblioteca (puedes descargarte una versión PDF).

La presentación de esta publicación se realizará en una mesa redonda (Las bibliotecas en la web social) moderada por José Antonio Merlo Vega, Profesor del Departamento de Biblioteconomía y Documentación de la Universidad de Salamanca. Y contará con la presencia de Antonio Fumero, investigador. Cátedra Internet de Nueva Generación de la UPM. Coautor del libro "Web 2.0". Teresa Malo de Molina, Directora Técnica de la Biblioteca Nacional y Nieves González, Jefa de la Sección de Apoyo a Docencia e Investigación de la Biblioteca de la Universidad de Sevilla.

Este es el índice del dossier:

  1. Las tecnologías de la participación en las bibliotecas - José Antonio Merlo Vega (ficha Exit)
  2. ¿Web social? ¿Web 2.0? ¿Qué es eso? - Natalia Arroyo Vázquez (ficha Exit)
  3. Bibliotecas de nueva generación (Biblioteca 2.0) - Nieves González Fernández-Villavicencio (blog)
  4. Software social para bibliotecas - Dídac Margaix (blog)
  5. Web social y educación - Cristian Cabezas (ficha Exit)
  6. Bibliotecas escolares de Galicia: tejiendo redes de colaboración a favor de la educación - Cristina Novoa (blog)
  7. Una biblioteca escolar 2.0 - José Antonio Alonso Martín (blog)
  8. La web 2.0 en una biblioteca pública - Fernando Juárez Urquijo (web)
  9. Weblogs en bibliotecas ¿y por qué no? La red de blogs de las Bibliotecas Municipales de A Coruña - Catuxa Seoane (blog)
  10. La Web 2.0 más productiva - Marcos Ros Martín (blog)
Iré enlazando los artículos que se vayan colgando en la red. Como podéis comprobar, están nombres tan conocidos por todos nosotros y que significan tanto para nuestras bibliotecas escolares como Cristina Novoa y Catuxa Seoane.

9 comentarios:

Ronsel dijo...

Aí está! Que aprendan os da capital... Noraboa!!!

O Segrel do Penedo dijo...

Moi bo o artigo Antonio. "A Nosa Biblioteca" sigue a levar ao IES As Mariñas e a todas as nosas bibliotecas escolares polo mundo.
Parabéns!!

olga dijo...

A min estas cousas aìnda seguen a emocionarme:¡se aìnda antonte eramos catacumbas!
Noraboa, Antonio por ese escaparate que è prestixioso, profesional e de calidade. Do contido xa falaremos noutro momento porque aìnda non o lin. Pero disfruto cada dìa das ventaxas desta ferramenta .Grazas a ti, que conseguiches convencernos de que era doada.
olga

Biblioafonso dijo...

A seguir dando caña.
Noraboa

Marina dijo...

Como sempre en cabeza e encima coa cabeza riba dos hombros e sen baixar da realidade e axudando e sempre aí.
Parabens!!!!!!!!

MESTURAS dijo...

Está moi ben, Antonio. Acabo de ler o artigo. Encantoume. Grazas por facilitar toda esa información. É moi valiosa e hai moitísimo traballo detrás. Que saibas que o sabemos e o valoramos. Bicos

Antonio dijo...

GRACIAS A TOD@S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emilio dijo...

Realmente estupendo. Gustaríame que soubéreades que cando me enterei da existencia do voso blog (vía Cristina) o noso foi medrando porque lle vimos posibilidades. A diferencia é que non tivemos que 'pelexar' tres anos porque o modelo xa estaba aí. E no artigo abrides novas posibilidades. Graciñas

Antonio dijo...

Gracias Emilio, ya sabes donde estamos !!