Opinións dos alumnos



Hoxe visitou a biblioteca o alumnado de Pd3 e Pd4 para levar a cabo as actividades de formación de lectores que estes días se están facendo na biblioteca. Parece que lles gustou según as opinións que eles mesmos escribiron:

"A mi me gustó, es una actividad divertida, porque así también aprendemos algo más que no sabíamos"

"A actividade pareceume moi ben xa que aínda que no sou moito de libros está ben aprender a utilizar ben a biblioteca xa que o día que me faga falta consultarei o necesario sen problema ningún"

"Gustoume pero foi pouco tempo"

"Me gustó porque ahora asi, más adelante voy a poder venir buscar un libro sin prácticamente dificultades.Una experiencia positiva"

"Me gustó la actividad porque así sabemos algo más sobre nuestra biblioteca y aprendemos a buscar las cosas solos."

"Ben, pero moi complicado"

"Nin ben nin mal"

"Me pareció bien para aprender algo más de la biblioteca"

"A actividade pareceume entretenida un pouco cansada polo de buscar libros"

1 comentario:

Anónimo dijo...

pareceume moi divertido pero un pouco complicado de todas formas espero que se siga realizando durante moitos anos